
Positionering Schiphol-producten voor de zakelijke reiziger
De uitdaging: Schiphol schakelde in 2021 FD Mediagroep in om bij de Nederlandse zakenreiziger de ‘undiscovered advantages’ van Schiphol Parking en Schiphol Privium bekend te maken.
De aanpak: FD Mediagroep creëerde twee pakkende brand stories voor Schiphol. Deze twee-pagina’s tellende advertorials zijn gepubliceerd op fd.nl en in FD Persoonlijk magazine. De brand stories zijn gepromoot op alle Financieele Dagblad kanalen en op BNR Nieuwsradio.
Bekijk de case


AMDAX verhoogt naamsbekendheid met podcastsponsoring
Doel: De naamsbekendheid van handelshuis AMDAX verhogen bij de serieuze Nederlandse cryptobelegger.
Oplossing: Hoofdsponsoring van Cryptocast en een uitgebreide multimediale campagne op de FD en BNR platformen.

Impact op de merkfunnel van Bluefield met radiosponsoring
Doel: Zichtbaar impact zien in de merkfunnel door verhogen naamsbekendheid Bluefield.
Oplossing: Sponsoring van radioprogramma Zakendoen, iedere werkdag te horen op BNR Nieuwsradio. De sponsorcampagne bestaat uit een multimediale audio, print en online campagne op de BNR en FD platformen.