
Podcast impact
Doel: De merkoverweging versterken bij de gewilde jonge hoogopgeleide doelgroep.
Oplossing: De “werken aan groei”-podcast van Indeed.
Bekijk de case


First-party Audiences
GroupM heeft als eerste mediabureau actief getest met gepersonaliseerde FD first-party Audiences. Deze pilot is opgezet met twee doelen: het technisch testen van deze manier van targeting en de ROI van de FD-doelgroep afzetten tegenover de Louwman programmatic display benchmark, die bestaat uit alle campagnes via de display markt.


De impact van Het Nieuwe Luisteren
Samen met BNR hebben wij het eerste luisterbrede onderzoek uitgevoerd, waarin ook Podcast als advertentiemedium is meegenomen. De unieke methode geeft inzicht in de eerste gerealiseerde effecten van audiokanalen Radio, Livestream en Podcast op de merk-KPI’s brandlift, merkbekendheid, merkoverweging en merkvoorkeur.
De belangrijkste inzichten zijn samengevat en uitgebreid te lezen in de whitepaper ‘De impact van Het Nieuwe Luisteren’, die hieronder kan worden gedownload.