Cases

The Macallan verhoogt merkbekendheid met 60% binnen het luxe segment

Laat je inspireren hoe je als merk o.a. je naamsbekendheid en aankoopintentie kunt verhogen tijdens de feestdagen. Naast feiten en inzichten, trekken we in deze casestudy ook lering uit een succesvolle crossmedia campagne van het luxe whiskymerk ‘The Macallan’. Daarin tonen we aan dat Het Financieele Dagblad, FD Persoonlijk en BNR niet mogen ontbreken in elk mediaplan gericht op het bereiken van de welstandige (W1) doelgroep, die gehecht is aan luxe en comfort.

The Macallan verhoogt merkbekendheid met 60% binnen het luxe segment

Bent u ons volgende succesverhaal?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat wij voor uw merk kunnen betekenen. Vul uw contactgegevens in en wij helpen u graag verder.

Informatie aanvragen

Contactformulier

Door dit formulier in te vullen, geef je toestemming voor de verwerking van je persoonlijke gegevens zoals beschreven in ons Privacy Statement