BNR: méér dan B2B

BNR heeft een scherp bereik in de AB1 doelgroep met een dubbel modaal inkomen. En in de B2B doelgroep met een fulltime baan. Voor het gericht aanspreken van relevante doelgroepen ben je bij BNR dus aan het juiste adres. Bereik wie je echt wilt bereiken met BNR Nieuwsradio.

IMG_FDMG_Yune_overleg_1
Icon

Niet alleen radio

Je doelgroep zoekt betrouwbaar nieuws om weloverwogen beslissingen te kunnen nemen. Dat nieuws vinden ze bij BNR Nieuwsradio niet alleen via FM maar steeds vaker ook via digital en on demand audio. Dit betekent dat je de hele dag in contact kunt zijn met je doelgroep. We zijn trouwens niet alleen sterk in de B2B doelgroep. Ook binnen AB1 en HBO+ bereiken we de luisteraar die voor jouw merk belangrijk is.  Met radiocommercials, podcasts, digital audio advertising en sponsoring weten we jouw doelgroep altijd te bereiken op het moment dat het voor de luisteraar relevant is.

We denken graag met je mee over de beste oplossingen voor jou en je merk.

Icon

Je merk is niet voor iedereen

BNR gelukkig ook niet.

AB1 en B2B zijn veelgevraagde inkoopdoelgroepen in de mediawereld. Beide doelgroepen bevatten echter ook mensen die je niet wilt bereiken met je advertentie. BNR heeft een scherp bereik in de AB1 doelgroep met een dubbel modaal inkomen en in de B2B doelgroep met een fulltime baan. Voor het gericht aanspreken van relevante doelgroepen ben je bij BNR dus aan het juiste adres. Een weekbereik van meer dan 10% in alle voor jou scherpe en relevante doelgroepen.

Bereik wie je echt wilt bereiken met BNR Nieuwsradio.

BNR digital audio in cijfers

12.116.000 Pageviews p/mnd

Desktop

1.000.000 Radiolivestream starts p/mnd

40% meer dan het jaar ervoor

473.000 FM bereik

Gemiddeld weekbereik

40% Toename radiolivestream starts

t.o.v. vorig jaar (1 miljoen starts p/mnd)

De spits is er nog

Alleen duurt ie nu de hele dag.

Luisteren tijdens de spits is verschoven naar luisteren tussen de spitsen. Dat betekent dat je de hele dag in contact kunt staan met je doelgroep. BNR Nieuwsradio heeft vorig jaar een enorme digitale groei doorgemaakt met zowel de luistercijfers van de podcasts als die van de radio livestream. Inmiddels zijn er maandelijks 1,2 miljoen radiolivestream starts en maar liefst 2 miljoen podcast downloads. Dat biedt kansen. Kansen om je doelgroep via digital audio advertising te bereiken en te raken. Precies tussen de oren.

Icon

2020: BNR-luisteraars omarmen podcasts

2021: Adverteerders omarmen de kans om hun doelgroep te bereiken.

De BNR-luisteraars hebben massaal de kracht en de diepgang van podcasts ontdekt.Tegelijkertijd ontdekken onze adverteerders dat dit een unieke kans is om hun doelgroep te bereiken. Een doelgroep die overal en altijd luistert. De merken die met BNR branded podcasts maken ervaren een brand lift van gemiddeld 50%. BNR Nieuwsradio is met 20 jaar audio-ervaring dé expert in podcasts.

Hoe gaan we je doelstellingen behalen?

Met radiocommercials, podcasts, digital audio advertising of sponsoring? Bel 020 592 8585, mail naar salessupport@fdmediagroep.nl of vul ons contactformulier in om samen uit te zoeken wat je merk nodig heeft.

Contactformulier