Waarom adverteren op BNR een goed idee is

Aandachtige luisteraars

Laat jouw BNR radiospot profiteren van de aandacht die de luisteraar heeft voor onze programma’s. Zo weet je jouw doelgroep op efficiënte wijze te bereiken, overtuigen en binden.

Relevante doelgroep

Met een BNR radiocampagne schiet je niet met losse flodders, maar scherp op je doelgroep (leidinggevend, bovenmodaal, hoogopgeleid).

Maximaal effect

Zonder radiocampagne laat je effect liggen. Door te adverteren op radio kom je tussen de oren van je doelgroep. Uit onderzoek blijkt dat radioadverteerders, gemiddeld over alle branches heen, hun investering ruim zevenmaal terugverdienen.

Laat van je horen!

Wij denken graag met je mee

Denk je aan een BNR radiocampagne? Laat ons vertellen wat we voor je kunnen betekenen door onderstaand formulier in te vullen. Op werkdagen reageren we binnen 48 uur op je bericht.

Contactformulier

Cijfers waar we trots op zijn

473.000 FM bereik

Gemiddeld weekbereik

244 Aantal minuten luistertijd

Gemiddeld per week

12,7% B2B + fulltime weekbaan week bereik

Relevant B2B bereik

11% Relevant AB1 weekbereik

AB1-Man-25/59-2*modaal weekbereik

Unilever: podcastreeks Voeding van Morgen
Cases

Unilever: podcastreeks Voeding van Morgen

Doel: Thought leadership, claimen expertise in food & sustainability.

Oplossing: Sponsoring podcastreeks (BNR Original): ‘Voeding van Morgen.’

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.