• Nederlands
  • English
FD Mediagroep
  • Home
  • Merken
    Terug naar het overzicht

    Merken

    De merken van FD Mediagroep

    Journalistieke merken en hoogstaande kwalitatieve producten. De merken van FD Mediagroep voorzien dagelijks duizenden mensen van onmisbare informatie.

    Het FD

    Het FD

    Het FD biedt betrouwbare informatie, achtergronden en nieuwe perspectieven vanuit financieel-economisch oogpunt.

    BNR

    BNR

    Gespecialiseerd in audio. Zowel on demand en podcasting als live. Gericht op ondernemers en beslissers.

    FD Persoonlijk

    FD Persoonlijk

    Het weekendmagazine voor iedereen die van de mooie dingen in het leven houdt. Elke zaterdag bij het FD.

    FD Business

    FD Business

    Onmisbare content voor zeer specifieke niches.

    Company.info

    Company.info

    Altijd en overal inzicht toegang tot realtime bedrijfsinformatie

  • Adverteren
    Terug naar het overzicht

    Bereik zakelijk Nederland met FD Mediagroep

    Wij geven merken toegang tot zakelijk Nederland via standaard en tailormade oplossingen. Voor iedere communicatiedoelstelling, altijd binnen een betrouwbare (brand safe) omgeving. We denken mee, delen expertise en leveren innovatieve oplossingen.

    • Tariefkaart
    • Aanleverspecificaties

    Advertentiemogelijkheden

    • Krant & magazine
    • Audio
    • Online
    • Digital audio
    • Branded Content & Sponsoring

    Welke mediaoplossing zet je in?

    Hulp nodig bij het kiezen van de juiste richting? Aan de hand van 3 vragen geven we een advies over de mediaoplossing waarmee jij je doelstellingen kunt behalen.

    Naar de Media Advisor
  • Cases
  • Nieuws
  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Neem direct contact op Media advies binnen 1 minuut
Nieuws

Alles omtrent de FD Mediagroep

FD Weekend uitgeroepen tot Europese Krant van het jaar
  • 15 dec 2022
FD Weekend uitgeroepen tot Europese Krant van het jaar
Het nieuwe luisteren: wat is het en wat betekent het voor de adverteerder?
  • 8 dec 2022
Het nieuwe luisteren: wat is het en wat betekent het voor de adverteerder?
Het nieuwe luisteren: nieuw publiek en nieuwe kansen
  • 23 nov 2022
Het nieuwe luisteren: nieuw publiek en nieuwe kansen
Het Nieuwe Luisteren in beweging
  • 23 nov 2022
Het Nieuwe Luisteren in beweging

Persbericht – In januari 2023 start een volledig vernieuwd Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NLO levert vanaf 01 februari wekelijks radiocijfers, wat de mogelijkheden voor strategische planning verruimt – voor zowel radiostations als mediabureaus en adverteerders. Maar de veranderingen in luistergedrag…

Facelift voor BNR
  • 22 nov 2022
Facelift voor BNR

Na ruim 10 jaar heeft BNR een nieuwe huisstijl. Door de sterke groei en innovatie in podcasts en visuele radio, groeide de behoefte om de signatuur van BNR door te vertalen naar een originele en vernieuwende merkidentiteit. De herkenbare microfoon…

FD Mediagroep maakt bekend dat het IPE International Publishers Ltd UK heeft overgenomen
  • 17 nov 2022
FD Mediagroep maakt bekend dat het IPE International Publishers Ltd UK heeft overgenomen

“FD Mediagroep biedt via haar B2B-divisie FD Business nieuws en informatie aan institutionele beleggers en pensioenprofessionals in Nederland. Wij willen ook op Europees niveau een toonaangevende uitgever voor de beleggings- en pensioensector worden. De overname van IPE past uitstekend bij…

BNR Nieuwsradio: sterk in doelgroep mannen 20-34 jaar
  • 25 okt 2022
BNR Nieuwsradio: sterk in doelgroep mannen 20-34 jaar

Elke maand bespreekt Evert Bronkhorst, strategy director bij Abovo Media, de ontwikkelingen in de nieuwste NLO-cijfers. In zijn Adformatie-column van 24 oktober licht hij de doelgroep mannen 20-34 er uit: Speciale vermelding is er ook voor BNR Nieuwsradio. Terwijl NPO…

Nieuwe publicatie Decision Makers Survey geeft inzicht in zakelijk beslissend Nederland
  • 29 sep 2022
Nieuwe publicatie Decision Makers Survey geeft inzicht in zakelijk beslissend Nederland

Vandaag is Decision Makers Survey 2022 (DMS) gepubliceerd. Het DMS is sinds 1982 hét leidende onderzoek onder zakelijke beslissers in Nederland. Sinds 2021 is Stichting NOM verantwoordelijk voor dit onderzoek, waarmee DMS ook een integraal onderdeel van het nieuwe crossmediale…

In 6 stappen een podcast met BNR maken
  • 26 sep 2022
In 6 stappen een podcast met BNR maken

Een podcast maken ingewikkeld of tijdrovend? Totaal niet! Wij nemen je mee hoe je in 6 simpele stappen een geweldige podcast voor jou en je doelgroep kunt maken. Stappenplan om een podcast te maken: Verkennend gesprek Kennissessie Format voorstel Format…

Effectief adverteren in podcasts
  • 26 sep 2022
Effectief adverteren in podcasts

Wereldwijd blijft de podcastindustrie groeien, zo ook in Nederland. Marktonderzoeksbureau MWM2 ondervond in de tweede kwartaalmeting van De Nationale Podcast Monitor 2021 dat 7 van de 10 ondervraagde Nederlanders naar podcasts luisteren. Zelfs toen er minder woon-werkverkeer was tijdens de…

Audio-onderzoek krijgt vervolg
  • 8 aug 2022
Audio-onderzoek krijgt vervolg

Een groot onderzoek toonde onlangs aan dat adverteerders met een audiocampagne de meeste impact maken. Vooral in vergelijking met traditionele online display advertising bleek het effect op de merk KPI’s bijna twee keer zo groot.   Op zoek naar nog…

Hoe werkt adverteren via digital audio?
  • 21 jul 2022
Hoe werkt adverteren via digital audio?

Adverteren via digital audio is tegenwoordig onmisbaar in de marketingstrategie van een organisatie. Het aanbod van digitale kanalen groeit als kool, net als de aantallen luisteraars, en dat biedt ondernemers mooie kansen. Dat zij die met beide handen aangrijpen, is…

  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
FD Mediagroep - NL B Corporation Logo
Adverteren
  • Adverteren in print-media
  • Adverteren op de radio
  • Adverteren via digital audio
  • Branded content en sponsoring
  • Digitaal adverteren
  • Tariefkaart
FDMG
  • Over ons
  • Nieuwsbrief
  • B Corp™
  • Vacatures
  • FDMG jaarverslag 2024
  • ESG jaarverslag 2024
Contact
Receptie
  • +31 20 592 8888
  • [email protected]
Adverteren
  • +31 20 592 8585
  • [email protected]
Calamiteiten advertentiemateriaal

Buiten kantooruren tot 22:00 uur kunt u contact opnemen met het noodnummer +31 6 502 84 993.

Adres FD Mediagroep:

Prins Bernhardplein 173, 1097 BL Amsterdam

LinkedIn

Abonnementen

Wilt u een individueel abonnement aanvragen of wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice via +31 800 666 666 7.

Wilt u toegang regelen tot het FD, Pensioen Pro, Energeia en/of Fondsnieuws voor uw bedrijf of team? Neem dan contact op met FD Zakelijk, met Pensioen Pro of met Energeia.

Voorwaarden & statements
  • Algemene Voorwaarden Adverteren
  • Algemene Voorwaarden Abonnementen
  • Copyright Statement
  • Privacy Statement
  • Responsible Disclosure
  • Disclaimer
  • Jaarverslag 2022
  • Jaarverslag 2023
  • ESG Jaarverslag 2023
  • ESG Jaarverslag 2024
  • Privacy instellingen

© Copyright 2025 FDMG