FD Persoonlijk
FD Persoonlijk is het weekendmagazine dat op zaterdag bij het FD verschijnt. De mooie fotografie en heldere vormgeving nodigt uit tot lezen en met pijlers als kunst & cultuur, mode, reizen, wonen en werk & geld geeft het de FD-lezers verdieping en ontspanning.
Via FD Persoonlijk benader je de FD-lezer in het weekend met het magazine en digitaal de hele week door.
Wat FD Persoonlijk voor je merk kan betekenen:
Adverteren in print, digitaal en (branded) content
Het magazine straalt luxe uit en bevestigt daarmee de luxe die hoort bij jouw merk. Zowel in het magazine als digitaal is het mogelijk zeer gericht te adverteren. Ook is er de optie om branded content in te zetten om bijvoorbeeld een mooi verhaal over je merk te delen.
Koopkrachtige doelgroep
Het magazine heeft het scherpste bereik in de hoogste sociale klasse A en welstandsklasse W1. Een doelgroep die meer dan gemiddeld te besteden heeft en op zoek is naar inspiratie. Inspireer de FD Persoonlijk-lezers met jouw merk.
Alle ruimte voor je merk
Lezers van FD Persoonlijk nemen in het weekend ruim de tijd om het magazine te lezen. Bereik je doelgroep in een ontspannen modus, waarin ze met aandacht lezen over onder andere mode, cultuur, wonen en reizen.
Cijfers waar we trots op zijn
Desktop, tablet en via de app
De juiste special voor je merk
Kwalitatief hoogwaardig bereik
Geïnteresseerd in vakanties en reizen
Adverteren bij FD Persoonlijk
Adverteren in het magazine
Adverteer gericht met een print advertentie in FD Persoonlijk. Er worden alleen hele pagina's ingezet dus dit is de perfecte manier om op te vallen.
FD Persoonlijk online
Bereik de lezers van FD Persoonlijk online met een campagne op Fdpersoonlijk.nl
Branded content
In het magazine krijg je de ruimte om de lezer mee te nemen in het verhaal achter jouw merk.
Themaspecials FD Persoonlijk
Met de themaspecials van FD Persoonlijk adverteer je gericht binnen een redactioneel umfeld. Bekijk wanneer jouw thema aan de beurt is!
Bekijk onze Tariefkaart met meest gekozen producten.
De doelgroep
Koopkrachtige, welvarende en ondernemende lezers
Lezers van het magazine hebben vaak een (meer dan) dubbel modaal huishoudinkomen. Bijna vanzelfsprekend besteden de lezers meer dan gemiddeld aan luxe artikelen, gadgets en vakanties.
In het weekend print, de hele week online
Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en zowel het magazine als de website bieden inspiratie aan de lezers. Op zaterdag neemt men de tijd voor het magazine, doordeweeks bereik je de lezers digitaal via fdpersoonlijk.nl.
De goede dingen van het leven
Uit onderzoek van Stichting DMS blijkt dat de lezers van het magazine bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in o.a. mode, vakanties en reizen, koken en eten en kunst en cultuur. Ook houden ze de huizenmarkt goed in gaten, velen bezitten zelf ook een woning.
Over FD Persoonlijk
FD Persoonlijk is een bron van inspiratie voor haar doelgroep. Het magazine fungeert als een gidsrol door haar lezers te attenderen op spraakmakende kunst, stijlvolle mode, slimme gadgets, duurzaam design en een nuchter en praktisch katern rondom werken en geld.
Het magazine is onderdeel van de weekendpropositie van Het Financieele Dagblad. Redactionele kerndomeinen zijn o.a. Werk & Geld, Mode, Reizen, Design en Gadgets.
Het magazine richt zich op de leefwereld van de hoogopgeleide dertigers en veertigers, die druk zijn met hun carrière, sociale leven en gezin. Deze ‘spitsuurstellen’ zijn ambitieus, nieuwsgierig en kritisch en hebben behoefte aan een gevarieerd en intelligent magazine. Lees jij FD Persoonlijk ook?
DenkProducties combineert inzet FD met BNR Nieuwsradio
Doel: Verhogen traffic naar site en conversie, in vorm van inschrijvingen voor de beste en meest leerzame, ééndaagse (digitale) seminars.
Oplossing: Inzet spotcampagnes op BNR in combinatie met inserts in het FD
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.