FD Persoonlijk

Een bron van inspiratie

FD Persoonlijk is het weekendmagazine van Het Financieele Dagblad. De redactionele formule bestaat uit mensen, cultuur, lifestyle en werk&geld. Dankzij een heldere bladformule, mooie fotografie en overzichtelijke lay-out straalt het magazine eenheid en allure uit.

FD Persoonlijk richt zich op de leefwereld van de hoogopgeleide dertigers en veertigers. De zogeheten ‘spitsuurstellen’. Ze zijn ambitieus, nieuwsgierig en kritisch. Maar ze zijn tegelijkertijd heel druk met hun carrière, hun sociale leven en thuis. 68% van de doelgroep is man, 32% is vrouw. 69% van de doelgroep behoort tot de hoogste welstandsklasse (W1&W2).

Benieuwd naar de tarieven en mogelijkheden? Klik HIER om onze tariefkaart te downloaden of om direct jouw campagne te berekenen m.b.v. de online rekentool. Sales Support helpt je graag verder via het contactformulier of via +31 20 592 8585.

Voor aanleverspecificaties van FD Persoonlijk, klik HIER.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

29% heeft een bruto huishoudinkomen van meer dan € 84.700 per jaar. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

69% heeft een hoog welstandsniveau (W1 of W2) en 55% bevindt zich in de hoogste welstandsklasse (W1).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en biedt inspiratie en selectie.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in vakanties en reizen (82%), koken en eten (79%) en kunst en cultuur (46%).

FD Persoonlijk magazine

FD Persoonlijk maakt samen met FD Weekend onderdeel uit van de weekendpropositie van Het Financieele Dagblad. Met een advertentie in FD Persoonlijk benadert u de FD-lezer in zijn privé-omgeving.

FD Persoonlijk specials

Veertien keer per jaar verschijnt er een thema special van FD Persoonlijk.

De website biedt de mogelijkheid om middels een partnerpagina eigen content te delen of display uitingen te vertonen binnen dit specifieke luxury & lifestyle umfeld. Een mooie manier om de juiste doelgroep te bereiken die FD Persoonlijk als bron van inspiratie ziet.

Ik heb vaker in een blad gestaan, maar niet eerder kreeg ik zoveel reacties. Echt! Ik wist niet wat ons overkwam. Uit het hele land kwamen jullie lezers naar mijn winkel, omdat ze lazen welke merken ik verkocht. En, allemaal onwijs leuke klanten.

Cowboys to Catwalk

De publicatie in FD Persoonlijk sloeg álles. We hebben zoveel reacties gekregen en likes op social media. Wat ons opviel was dat het mensen uit verschillende hoeken zijn die reageerden.

Schepers Bosman

Mensen uit heel het land hebben ons in FD Persoonlijk gezien. Zoveel leuke positieve berichten hebben we gekregen.

Tenue DeNimes

Na de publicatie in FD Persoonlijk hebben we tientallen tassen verkocht.

Felice van der Sandt / van Rose + Nine

Er stond een rij voor onze stand op de Tefaf naar aanleiding van de publicatie in FD Persoonlijk

Noëlle van Gelder / Van Gelder Fine Jewellery

FD Persoonlijk lezers:

zijn geïnteresseerd in vakanties en reizen 0

zijn geïnteresseerd in moderne woon ideeën en interieuradviezen 0

zijn geïnteresseerd in mode(trends) 0

heeft een HBO/universitaire bachelor/master behaald 0

Printspecials

In 2020 en 2021 verschijnen er diverse thema specials van FD Persoonlijk. Dit biedt de mogelijkheid om zeer doelgericht binnen het interessegebied van jouw doelgroep te adverteren.

BEKIJK DATA 2020
BEKIJK DATA 2021

FD Persoonlijk Kerstspecial

Op zaterdag 19 december verschijnt de FD Persoonlijk Kerstspecial. Een terugblik op het bewogen jaar 2020, maar ook: de hoop en het feelgood-gevoel voor 2021. Benieuwd naar de advertentiemogelijkheden?

MEER INFORMATIE

FD Persoonlijk Feest Special

Op zaterdag 21 november verschijnt de FD Persoonlijk Feestspecial: een thema-editie over de Feestdagen. Hoe maak je het gezellig op 1,5 meter? Een magazine boordevol inspiratie en tips.

MEER INFORMATIE