Branded content en Sponsoring
Onze inhouse, creatieve branded content en sponsoring afdeling creëert inhoudelijke partnerships met impact voor jouw merk.
Hoe kun je branded content en/of sponsoring inzetten om merkvoorkeur en –overweging te creëren? Door relevant te zijn met campagnes passend bij jouw merkverhaal en onze doelgroep en kanalen. Dát is de impact van inhoud.
Onze mogelijkheden voor content en sponsoring
FD Brandstory
Een mooie longread op de website van het FD is een aansprekende manier om een (complexe) boodschap helder te delen en thought leadership te claimen.
Sponsoring BNR Audio formats
Claim een thema of domein door het sponsoren van journalistieke content.
FD Topics
Met FD Topics, een inhoudelijke reeks printadvertorials in de doordeweekse editie van het Financieele Dagblad, claim je jouw domein, over een actueel en relevant thema.
Bekijk onze tariefkaart met meest gekozen producten.
De voordelen van content en sponsoring
Branded content met impact
Onze nieuwsredacties weten wat onze lezers en luisteraars willen lezen en horen. Wij weten hoe we jouw merkverhaal kunnen verwerken in impactvolle branded content die aansluit bij journalistieke content, zonder dat het misleidend is.
Always on met sponsoring
Claim een domein en daarmee een plek in het hoofd en hart van je doelgroep. Zo geef je je boodschap meer bekendheid zonder dat het veel tijd vraagt van jou als adverteerder. Werk samen met BNR en zorg voor awareness én merkvoorkeur met sponsoring
Branded content
Meer ruimte voor je merk met (branded) content. Lift mee op de autoriteit en betrouwbaarheid van het FD en BNR. Laat aan je doelgroep zien dat je een expert bent, claim thought leadership en vertel je verhaal.
Inhaakmomenten
Speel in op specifieke inhaakmomenten en vergroot de kans dat jouw content opvalt te midden van de informatiestroom. Of het nu gaat om een ludieke post tijdens De week van het geld, of een serieuze boodschap tijdens de Dag van de Persvrijheid, de timing van jouw campagnes kan het verschil maken. Bekijk onze B2B inhaakkalender hier.
Hoe podcast sponsoring voor verhoogde merkoverweging zorgt voor Bitonic
De uitdaging: Binnen de crypto markt zijn er enorm veel concurrenten. Naast het feit dat er veel spelers zijn, hebben deze merken allemaal soortgelijke merknamen. Hoe zorg je er dan voor dat je opvalt in de menigte? Daarbij is crypto de afgelopen tijd niet op een positieve manier in het nieuws geweest, waardoor het des te belangrijker is om vertrouwen op te bouwen onder de doelgroep.’
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.