Adverteren via digital audio
De BNR doelgroep digitaal bereiken op elk gewenst moment, locatie en device. Of binnen een bepaalde context met digital audio. Zowel via de radiolivestream als podcasts, beide te beluisteren via interne kanalen of Spotify en iTunes.
Bij digital audio maakt de doelgroep bewust de keuze om te luisteren naar selectieve content. Met een enorme groei in digitaal en on demand luisteren zijn er volop kansen voor adverteerders, van digital audio adverteren tot content en sponsoring.
Cijfers waar we trots op zijn
consistent met het jaar ervoor
1.300.000 p/week
Merken die BNR brandstory inzetten
Merkoverweging van BNR sponsor
Onze mogelijkheden binnen digital audio adverteren
Digital audio advertising
Plaats een pre-roll voor de radiolivestream van BNR en een pre-roll of post-roll rondom de podcasts van BNR.
Bekijk onze tariefkaart met de meest gekozen producten.
De voordelen van digital audio adverteren
Communiceren met de luisteraar
Luisteraars kiezen er bewust voor de audio content (terug) te luisteren. Hierdoor wordt er met veel aandacht geluisterd.
Hoge attentiewaarde
De pre-roll wordt vóór de audio afgespeeld. Dit zorgt voor maximale aandacht en hoge attentiewaarde voor je merk en campagne.
De targeting mogelijkheden
BNR heeft een scherp bereik in B2B en AB1. Wil jij specifieker jouw doelgroep targeten? Digital audio is hier zeer geschikt voor. Altijd een relevante boodschap, door eenvoudig te targeten op locatie, tijd, device en context zoals onderwerp of specifieke podcasts.
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.