Waarom adverteren op BNR een goed idee is

Aandachtige luisteraars

Laat jouw BNR radiospot profiteren van de aandacht die de luisteraar heeft voor onze programma’s. Zo weet je jouw doelgroep op efficiënte wijze te bereiken, overtuigen en binden.

Relevante doelgroep

Met een BNR radiocampagne schiet je niet met losse flodders, maar scherp op je doelgroep (leidinggevend, bovenmodaal, hoogopgeleid).

Maximaal effect

Zonder radiocampagne laat je effect liggen. Door te adverteren op radio kom je tussen de oren van je doelgroep. Uit onderzoek blijkt dat radioadverteerders, gemiddeld over alle branches heen, hun investering ruim zevenmaal terugverdienen.

Laat van je horen!

Wij denken graag met je mee.

Denk je aan een BNR radiocampagne? Laat ons vertellen wat we voor je kunnen betekenen door onderstaand formulier in te vullen. Op werkdagen reageren we binnen 48 uur op je bericht.

Contactformulier

Door dit formulier in te vullen, geef je toestemming voor de verwerking van je persoonlijke gegevens zoals beschreven in ons Privacy Statement

Cijfers waar we trots op zijn

191 B2B selectiviteit digitaal FD.nl

Het scherpste bereik in B2B

168 B2B selectiviteit digitaal BNR.nl

Het scherpste bereik in B2B

396 Selectiviteit hoog inkomen

Huishoud inkomen van minimaal €87.100

330.000 pageviews FD.nl/persoonlijk p/mnd

Desktop, tablet en via de app

Unilever claimt Thought leadership in food & sustainability met de podcastreeks ‘Voeding van Morgen’
Cases

Unilever claimt Thought leadership in food & sustainability met de podcastreeks ‘Voeding van Morgen’

Doel: Thought leadership, claimen expertise in food & sustainability.

Oplossing: Sponsoring podcastreeks (BNR Original): ‘Voeding van Morgen.’

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.