Waarom een BNR Original Podcast een goed idee is

Inhoud

Verbind je merk aan een succesvolle journalistieke BNR-podcast. Als sponsor ben je voor een bepaalde tijd verbonden aan de autoriteit van BNR en aan de host van de podcast.

Aandacht

De bestaande community van luisteraars is een specifieke niche. Deze zogenoemde ‘habit’ podcasts zijn vaak een vast onderdeel in het leven van de luisteraars. Zij luisteren met onverdeelde aandacht en haken aan bij iedere nieuwe aflevering.

Effect

Met de aanvullende campagne bereik je naast onze trouwe community van luisteraars, zelfs onze totale doelgroep. Maximaal effect.

Laat van je horen!

Wij denken graag met je mee

Denk je aan sponsoring van BNR Original Podcast? Laat ons vertellen wat we voor je kunnen betekenen door onderstaand formulier in te vullen. Op werkdagen reageren we binnen 48 uur op je bericht.

Contactformulier

Cijfers waar we trots op zijn

100% Toename podcast downloads

t.o.v. 2021 (3,8 miljoen downloads p/mnd)

3.800.000 Podcast downloads p/mnd

100% meer dan het jaar ervoor

243 B2B selectiviteit digitaal

Het scherpste bereik in B2B

70 Journalistieke Podcast Titels

Gemaakt door BNR

Unilever: podcastreeks Voeding van Morgen
Cases

Unilever: podcastreeks Voeding van Morgen

Doel: Thought leadership, claimen expertise in food & sustainability.

Oplossing: Sponsoring podcastreeks (BNR Original): ‘Voeding van Morgen.’

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.