Waarom een BNR Original Podcast een goed idee is
Inhoud
Verbind je merk aan een succesvolle journalistieke BNR-podcast. Als sponsor ben je voor een bepaalde tijd verbonden aan de autoriteit van BNR en aan de host van de podcast.
Aandacht
De bestaande community van luisteraars is een specifieke niche. Deze zogenoemde ‘habit’ podcasts zijn vaak een vast onderdeel in het leven van de luisteraars. Zij luisteren met onverdeelde aandacht en haken aan bij iedere nieuwe aflevering.
Effect
Met de aanvullende campagne bereik je naast onze trouwe community van luisteraars, zelfs onze totale doelgroep. Maximaal effect.
Laat van je horen!
Wij denken graag met je mee
Denk je aan sponsoring van BNR Original Podcast? Laat ons vertellen wat we voor je kunnen betekenen door onderstaand formulier in te vullen. Op werkdagen reageren we binnen 48 uur op je bericht.
Contactformulier
Cijfers waar we trots op zijn
Merkoverweging van BNR sponsor
1.300.000 p/week
Desktop, tablet en via de app
Positieve merkassociaties van BNR sponsor
Unilever claimt Thought leadership in food & sustainability met de podcastreeks ‘Voeding van Morgen’
Doel: Thought leadership, claimen expertise in food & sustainability.
Oplossing: Sponsoring podcastreeks (BNR Original): ‘Voeding van Morgen.’
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.