Adverteren op de radio

Met radio pak je de onverdeelde aandacht, in het hart en tussen de oren. Radio werkt als een hefboom op je campagne; zonder radiocampagne laat je effect liggen.

Naast campagne herkenning, is onze ervaring met radio campagnes dat deze ook zorgen voor een stijging in zoekopdrachten.

Adverteren op de radio

Cijfers waar we trots op zijn

191 B2B selectiviteit digitaal FD.nl

Het scherpste bereik in B2B

168 B2B selectiviteit digitaal BNR.nl

Het scherpste bereik in B2B

396 Selectiviteit hoog inkomen

Huishoud inkomen van minimaal €87.100

330.000 pageviews FD.nl/persoonlijk p/mnd

Desktop, tablet en via de app

Onze mogelijkheden op de radio

Radio adverteren te midden van topjournalistiek

Jouw campagne te midden van topjournalistiek met intelligente programma’s, spraakmakende presentatoren, spannende debatten en speels vermaak.

Radio sponsoring: BNR Specials

Een domein claim je door als (exclusief) sponsor van de BNR radio programma’s je merk te verbinden aan een specifiek onderwerp.

Bekijk onze tariefkaart met de meest gekozen producten.

De kracht van radio

Met radio adverteren direct een groot bereik

Een van de voordelen van radioreclame is dat radio een heel direct medium is. Adverteren op radio kan dus snel resultaat opleveren. Bovendien is onze ervaring dat er campagne herkenning optreedt. Kortom een effectief medium met hoge trefkans.

Bereik precies wie je wilt bereiken

Dat BNR het meest scherpe bereik in de B2B doelgroep heeft, is bekend. Echter zijn de luisteraars veel méér dan B2B alleen. Zo valt een ruime meerderheid in de AB1 doelgroep en zijn de luisteraars vaak HBO+ opgeleid. Daarbij verdienen ze veelal een dubbel modaal inkomen.

Campagne doelstellingen bereiken

Ga je liever voor brand awareness of heb je een focus op lead generatie?  Onze specialisten weten alles over de diverse mogelijkheden op de radio en helpen je bij het samenstellen van het meest effectieve mediaplan voor jouw doelgroep. Van sponsoring tot radio adverteren.

Brainnet verhoogt de naamsbekendheid en hun marktaandeel via podcast sponsoring
Cases

Brainnet verhoogt de naamsbekendheid en hun marktaandeel via podcast sponsoring

Doel: Verhogen naamsbekendheid en marktaandeel van enige onafhankelijke inhuurspecialist van Nederland.

Oplossing: Sponsoring van Werkverkenners, wekelijks te horen op BNR Nieuwsradio. Dit, in combinatie met spotcampagne op BNR en advertenties in het FD.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Benieuwd welke oplossing het best past bij je doelgroep, uitdaging en budget? Maak gebruik van onze Media Advisor; krijg advies na het invullen van 3 korte vragen.
Liever een advies op maat? Bel direct 020 592 8585.