BNR Zakendoen

Hét toonaangevende zakelijke nieuwsprogramma van de Nederlandse radio

BNR Zakendoen wordt gepresenteerd door Thomas van Zijl. De top van het bedrijfsleven is graag te gast tijdens een uitzending. Elke werkdag schuiven er meerdere professionals uit het bedrijfsleven, de wetenschap of de financiële journalistiek aan die meedenken over de actualiteit. Het programma inspireert en geeft ondernemers een kennisvoorsprong. BNR Zakendoen is direct na de uitzending direct terug te luisteren via BNR.nl, via de BNR-app of als podcast op iTunes.

Het programma wordt elke werkdag 12:00-14:00 uur uitgezonden.

De Kracht van BNR Zakendoen

Umfeld

Hét ondernemersprogramma van de Nederlandse radio. De top van het bedrijfsleven is graag te gast en wordt kritisch aan de tand gevoeld. Regelmatig strijkt de mobiele BNR-studio neer voor een locatieuitzending vanaf een prominente locatie voor ondernemend Nederland.

Ondernemers

Uniek bereik onder zakelijke beslissers, professionals en welstandigen. Zij stemmen af op BNR Zakendoen om snel bijgepraat te worden over het economisch nieuws, inspiratie op te doen en (management)tips mee te krijgen voor hun carrière.

Actualiteit

Het is een journalistiek onafhankelijk programma en continue uit op nieuws. Het programma inspireert en geeft ondernemers een kennisvoorsprong.

Sponsor worden

Uw merk verbinden aan dit toonaangevende zakelijke nieuwsprogramma? Het programma wordt elke werkdag uitgezonden. U verbindt zich middels uw merknaam, pay-off en logo aan het programma. Dit betekent dat u in alle promotionele uitingen zicht- of hoorbaar bent. Daarnaast staat het vrij om eigen (commerciële) content te plaatsen op de online programmapagina van het programma. Bovendien mag de sponsor alle content van het programma (her)gebruiken voor eigen doeleinden, onder de voorwaarde van bronvermelding. De uitzending wordt ook gepromoot op de BNR Facebookpagina en op het Twitteraccount @BNRzaken.

Promotieschema per week

Radio: 30 promo’s van 30 sec., aankondiging programma met naamsvermelding sponsor(en), tijdvak ma–vrij 06:00-20:00uur (6 per dag), incl. spotproductie. 10 tag-ons van 10 sec., eigen boodschap sponsor, tijdvak ma-vr 06:00-20:00u (2 p.d.), incl. spotproductie. 6 audioboards per uitzending, aankondiging programma met naamsvermelding sponsor, “mede mogelijk gemaakt door…”.

Print: 5 aankondigings-advertenties van 96 x 108 mm in Het Financieele Dagblad op de dag van uitzending, aankondiging programma met logovermelding sponsor(en).

Online: diverse mogelijkheden op de programma-pagina, display advertising en plaatsen van content. Maatwerk in overleg.

Locatie: 4 keer per jaar de mogelijkheid een locatie aan te wijzen voor de uitzending.

Locatieuitzending: Exposure op locatie tijdens de live uitzending.

Podcast: verspreiding audio van de uitzendingen via BNR app, BNR.nl, iTunes en Spotify.

Het FD en BNR Nieuwsradio hebben een onafhankelijke journalistieke redactie. De redactionele invulling gebeurt op onafhankelijke wijze door de redacteuren.

Uitzending

Onze gasten

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat BNR Zakendoen voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.