Chat with us, powered by LiveChat
 

De kracht van radio

download de quickstart radioreclame

Hoe werkt radio eigenlijk? En hoe zet je radioreclame effectief in? Download de Quickstart Radioreclame en laat je inspireren en informeren over een succesvolle radiocampagne.

DOWNLOAD

HOE KOOP JE EEN RADIOCAMPAGNE SLIM IN?

Bedenk bij het opzetten van een radiocampagne goed via welke zender je deze onder je doelgroep wil verspreiden. En hoe wordt de prijs voor een campagne bepaald?

LEES MEER

Radio levert de mooiste beelden op

Radio is een krachtig medium voor bedrijven met ambities. Je bereikt en beraakt je doelgroepen ermee. Meer weten over hoe je een radiocampagne ontwikkelt?

LEES MEER

7 tips voor de gouden radiospot

Hoe ontwikkel je een goede commercial? Bekijk onze 7 tips voor de gouden radiospot.

LEES MEER

“Er is niets beters dan de stem om iemand te raken.”

Roelof Hemmen: “Ik vind radio zó leuk, dat ik er de televisie voor verlaten heb. Er is niets beters dan de stem om iemand te raken. Het is verbeelding, dát is radio voor mij.”

LUISTER DE PODCAST

Testimonial Revel X. “Oh Revel X, die we ook op de radio horen?”

Een testimonial waarin Revel X, klant van FD Mediagroep, vertelt over de kracht van radio en de effecten van adverteren op BNR Nieuwsradio.

BEKIJK DE VIDEO

Podcasting zeer effectief om naamsbekendheid op te doen

Ontdek hier de ontwikkelingen en het luistergedrag van de podcastluisteraar en de mogelijkheden om te adverteren!

LEES MEER

Yes, file! Gebruik de kracht van de spits.

Je kent het vast wel; extra vroeg vertrokken om op tijd op werk te zijn bij die belangrijke afspraak. Maar helaas, weer file. Gebruik de kracht van de spits met het BNR Spitspakket!

LEES MEER

Wat is een effectieve bereiksopbouw in de spits?

Radio is het meest betrouwbare medium van alle media. Een stem creëert vertrouwen en maakt dat radio dichtbij is. Het voelt persoonlijk, alsof de stem tegen jou praat.

LEES MEER

De persoonlijke verwerking van radio

Er bestaan veel soorten radiocommercials. Hoe zorg je ervoor dat jouw spot opvalt? En hoe zorg je ervoor dat de luisteraar jouw boodschap onthoudt?

LEES MEER