Hoe werkt radio eigenlijk? En hoe zet je radioreclame effectief in? Download de Quickstart Radioreclame en laat je inspireren en informeren over een succesvolle radiocampagne.
Bedenk bij het opzetten van een radiocampagne goed via welke zender je deze onder je doelgroep wil verspreiden. En hoe wordt de prijs voor een campagne bepaald?
Radio is een krachtig medium voor bedrijven met ambities. Je bereikt en beraakt je doelgroepen ermee. Meer weten over hoe je een radiocampagne ontwikkelt?
Ondanks dat radio al meer dan 100 jaar bestaat blijft het innovatief. De manier waarop we luisteren verandert wel.
Hoe ontwikkel je een goede commercial? Bekijk onze 7 tips voor de gouden radiospot.
Een testimonial waarin Revel X, klant van FD Mediagroep, vertelt over de kracht van radio en de effecten van adverteren op BNR Nieuwsradio.
Ontdek hier de ontwikkelingen en het luistergedrag van de podcastluisteraar en de mogelijkheden om te adverteren!
Je kent het vast wel; extra vroeg vertrokken om op tijd op werk te zijn bij die belangrijke afspraak. Maar helaas, weer file. Gebruik de kracht van de spits met het BNR Spitspakket!
Radio is het meest betrouwbare medium van alle media. Een stem creëert vertrouwen en maakt dat radio dichtbij is. Het voelt persoonlijk, alsof de stem tegen jou praat.
Er bestaan veel soorten radiocommercials. Hoe zorg je ervoor dat jouw spot opvalt? En hoe zorg je ervoor dat de luisteraar jouw boodschap onthoudt?
Roelof Hemmen: “Ik vind radio zó leuk, dat ik er de televisie voor verlaten heb. Er is niets beters dan de stem om iemand te raken. Het is verbeelding, dát is radio voor mij.”