Hanneke van Rozendaal werkzaam als Sales Manager Mediabureaus bij FD Mediagroep

Redactie FD

Hanneke van Rozendaal werkzaam als Sales Manager Mediabureaus bij FD Mediagroep

Hanneke van Rozendaal is per februari gestart als Sales Manager Mediabureaus bij FD Mediagroep. Van Rozendaal was eerder Client Leader en MT-lid bij MediaCom en werkte de afgelopen paar jaar als interim media consultant. Van Rozendaal geeft in haar nieuwe rol bij FD Mediagroep leiding aan het onlangs uitgebreide mediabureauteam. Ze is verantwoordelijk voor de verkoop van advertentieruimte van de merken van FD Mediagroep binnen het mediabureaukanaal.

Hanneke van Rozendaal: “Door de uitbreiding van het mediabureauteam zijn we nog beter in staat om aansluiting te vinden bij de oplossingen die een bureau voor haar klanten ontwikkelt. De mediawereld verandert snel en ook de oplossingen die wij bieden, zijn in toenemende mate multimediaal. Het is dan ook zaak dat we de taal van de diverse specialisten goed spreken. Met de diversiteit in dit salesteam zijn we in staat om de markt beter te bedienen. Ongeacht of dat gaat om een advertentie in het FD, sponsoring van een BNR-podcast of een branded content samenwerking. Ik kijk ernaar uit om met het uitgebreide team te gaan bouwen aan effectieve en innoverende media-oplossingen en hiermee onze positie binnen de bureauwereld te kunnen verstevigen.”

In het mediabureauteam zijn nu de volgende accountmanagers werkzaam:

Jacqueline de Brauwer – Accountmanager
Manuela de L’Orme-Kaesen – Accountmanager
Marrit Holtrop – Accountmanager, per 19 februari, voorheen STER
Franklin Gooyer – Accountmanager, per 1 mei, voorheen TMG, OMS, SRG
Ninah Rikken – Accountmanager Digital , per 1 juni, voorheen Massarius
Boj Holslag – Ad Operations