FD Mediagroep introduceert nieuwe tariefkaart

Tariefkaart

FD Mediagroep introduceert nieuwe tariefkaart

FD Mediagroep hanteert vanaf 1 juli 2018 herziende tarieven voor BNR Nieuwsradio en per 10 september nieuwe tarieven voor Het Financieele Dagblad en FD Persoonlijk. De nieuwe bruto tarieven en afrekenmodellen sluiten meer aan bij de markt en spelen beter in op het veranderende klantgedrag. De tarieven van online adverteren zijn onveranderd gebleven.

De nieuwe tariefstructuur heeft de volgende uitgangspunten:

  • Marktconforme afrekenmodellen: dit versimpelt uw media-inkoop.
  • Nieuwe realistische bruto basis tarieven: dit zorgt ervoor dat we efficiënter zaken met u kunnen doen.
  • Eenvoud: door reducering van het aantal formaten en bundeling van de positietoeslagen vereenvoudigt ons aanbod.
  • Vergelijkingen van verschillende afrekenmethodes: geeft u meer inzicht wat de positie is van onze merken ten opzichte van de markt.

Voor meer informatie, klik hier.