FD Mediagroep Effect: het adres voor zakelijke contentcampagnes

DE IMPACT VAN INHOUD

FD Mediagroep Effect creëert inhoudelijke en impactvolle content voor merken, binnen de kanalen van FD Mediagroep. Onze doelgroep laat zich namelijk niet snel beïnvloeden, zij zijn de beïnvloeders. Zij laten zich geen commerciële boodschappen opdringen, zij zijn zelf op zoek naar inhoud. En die vinden ze in onze relevante en actuele verhalen. Dat is de impact van inhoud.

Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op via +31 20 592 85 85.

Verhalen bestaan al eeuwen. Dat is niet voor niets. Verhalen hebben de kracht om mensen in vervoering te brengen. En om boodschappen beter te laten beklijven. FD Mediagroep Effect weet als geen ander welke verhalen zakelijke beslissers en beïnvloeders raken én activeren. Of het nu is om awareness te creëren, uw merk te laden of naamsbekendheid te genereren.

FD Mediagroep Effect bedenkt en creëert zakelijke contentcampagnes voor adverteerders. Daarbij gaan we uit van de gecombineerde kracht en het unieke bereik van onze merken FD, BNR, Energeia, Fondsnieuws en ESB.

FD Mediagroep Effect is het adres voor zakelijke contentcampagnes. Van sponsoring tot branded content. Van podcast tot evenement. En van radio tot digitaal.

Effect_image

De kracht van FD Mediagroep

Selectief

De lezers en luisteraars van het FD en BNR zijn ondernemers, bestuurders, beslissers en beïnvloeders. Wij weten als geen ander waar deze doelgroep voor openstaat. Daar zijn we 24/7 mee bezig en dat ziet u terug in onze contentcampagnes.

Betrouwbaar

In deze tijd van fake news, een overload aan content en commerciële algoritmes zijn mensen op zoek naar betrouwbaarheid en inhoudelijkheid. Die vinden ze bij de titels van FD Mediagroep. Onze lezers en luisteraars laten zich niet beïnvloeden, zij zijn de beïnvloeders.

Innovatief

FD Mediagroep investeert continu in innovatie. Of het nu een podcast, smart radio of print is. Hierdoor kunnen wij creatieve en impactvolle campagnes realiseren binnen al onze kanalen en titels. Altijd over de as van de inhoud. Gebruikmakend van innovatieve communicatiemiddelen.

140000

Dagbladlezers FD ma-vrij

1340653

Unieke bezoekers FD.nl p.m.

500000

Luisteraars BNR p.w.

85

events per jaar

Brand journalism

Lezers en luisteraars waarderen het inhoudelijke karakter van het FD. Daarom schrijven wij branded content longreads op basis van brand journalism. Deze worden gepubliceerd op uw eigen partnerpagina binnen FD.nl.

Radio

BNR Nieuwsradio is hét radiostation voor de zakelijke luisteraar. U kunt zich met dit sterke merk verbinden. Zo kunt u een specifiek domein of thema claimen door een BNR Special te sponsoren, waardoor u snel naams- en propositiebekendheid opbouwt binnen een voor u relevante doelgroep.

Podcast

Podcasting is een ideaal middel om content te creëren voor een niche-onderwerp. Bij BNR heeft u de mogelijkheid om een bestaande, redactioneel onafhankelijke podcast te sponsoren of om een eigen branded podcastserie te ontwikkelen.

Journalistiek event

Een journalistiek evenement is een uitgelezen mogelijkheid om een specifieke doelgroep te inspireren met een unieke, inhoudelijke belevenis waar bovendien vaak interessante content wordt gecreëerd.

Branded Magazine

Wilt u in één keer veel impact creëren? Met een branded magazine dat wordt meegezonden met Het Financieele Dagblad valt u op onder onze specifieke doelgroep van beslissers en beïnvloeders.

Middelenmix

Uiteraard kunt u al onze middelen binnen onze afzonderlijke titels en merken inzetten. Steeds vaker combineren we media en middelen, zodat u onze doelgroep op meerdere momenten en binnen verschillende kanalen bereikt.

De BNR-podcastreeks The Cashless Future is het platform om Visa’s visie op de toekomst van digitaal betalen op een professionele en journalistiek onafhankelijke wijze te delen met onze B2B-doelgroep.

Country Manager Visa in Nederland / Daniel van Delft

De BNR-podcastreeks The Cashless Future is het platform om Visa’s visie op de toekomst van digitaal betalen op een professionele en journalistiek onafhankelijke wijze te delen met onze B2B-doelgroep.

Daniel van Delft / Country Manager Visa in Nederland

DE FD MEDIAGROEP COMMUNITY:

is zelfstandig ondernemer of leidinggevend 0

is actief op de arbeidsmarkt 0

is belegger 0

Microsoft

Microsoft wil zichzelf op het gebied van de nieuwe privacywetgeving AVG als thought leader positioneren. FDMG Effect ontwikkelde met BNR een journalistieke podcastreeks, een journalistiek event en native content.

LEES MEER

PwC

PwC wil zich onder zakelijke beslissers en beïnvloeders positioneren als dienstverlener op het gebied van de digitale transformatie. FD Mediagroep Effect produceerde vijf longreads op basis van brand journalism die werden gepubliceerd op FD.nl.

LEES MEER