Afstand houden tot je doelgroep is niet gezond

Blijf in contact

Zakelijke beslissers hebben momenteel een onstilbare honger naar nieuws. FD en BNR hebben meer lezers en luisteraars dan ooit. Dat biedt mooie kansen in deze minder mooie tijden. Bijvoorbeeld om je doelgroep een hart onder de riem te steken, om relevante verhalen te delen en om te communiceren hoe je jouw doelgroep kunt helpen.

Kunnen we je helpen om jouw verhaal op de juiste manier te vertellen? En twijfel je tussen advertentie, podcast, branded content of radiospot om je doelgroep te bereiken? Neem contact op, wij geven graag advies. We weten hoe je impact maakt en het juiste effect bereikt.

Bel naar 020 592 8585, mail naar salessupport@fdmediagroep.nl, of klik op onderstaande button om het contactformulier in te vullen.

KOM IN CONTACT
Ondernemer werkt door
de zaak blijft open

Afstand houden tot je doelgroep is niet gezond

Afstand houden is gezond. Afstand houden tot je doelgroep niet. Voorkom dat uit het oog straks uit het hart wordt en laat wat van je horen. Blijf in contact.

ONTDEK DE IMPACT VAN ADVERTEREN
ONTDEK DE IMPACT VAN RELEVANTE CONTENT
103629

betalende abonnees FD

1600000

online livestream starts BNR per maand

2500000

unieke bezoekers per maand fd.nl

Onze learnings

Er zijn de afgelopen weken gelukkig veel adverteerders geweest die beseffen dat ze ook in deze tijden in contact moeten blijven met hun achterban. Uit een aantal recente campagnes hebben we belangrijke learnings kunnen trekken. Wij weten wat nu juist wel goed werkt, en wat juist niet. Die learnings delen we graag met je:

Wat nu wel werkt:

• Sentiment gaat boven verkoop;
• blijf trouw aan je merkidentiteit en je achterban;
• ondernemers onthouden je gedrag tijdens minder mooie tijden; bied een helpende hand, geef betrouwbare informatie, wees relevant voor je achterban;
• design blijft belangrijk; zorg voor een goede trigger, ongeacht het medium;
• het online bereik van nieuwsmedia (zeker FD.nl en BNR.nl!) is enorm gestegen, neem deze kanalen dus zeker mee om extra bereik te genereren.

Wat nu niet werkt:

• Voor de snelle omzet gaan;
• keiharde aanbiedingen communiceren;
• je communicatieboodschap ongewijzigd laten en doen of er niets aan de hand is;
• helemaal niets van je laten horen; vergeet de ondernemers niet voordat ze jou vergeten.

STIJGING IN BEREIK FD MEDIAGROEP COMMUNITY:

Toename online luistercijfers BNR 0

Toename unieke bezoekers FD.nl 0

Toename unieke bezoekers BNR.nl 0

Stijging consumptie van nieuwsmedia

Door de snelle ontwikkelingen is er een groeiende behoefte aan betrouwbaar nieuws. Zeker niet alleen bij de consument, maar juist ook bij ondernemers, (privé)beleggers en professionals die baat hebben bij waarheidsgetrouwe berichtgeving. Het FD en BNR zien dan ook flinke groeicijfers:

• Dagbladen worden meer en langduriger gelezen. Bij het FD is het aantal abonnees inmiddels ruim de 100.000 over!;
• de tijd die Nederlanders tijdens de coronacrisis besteden aan luisteren naar (online) radio blijft stijgen. BNR is dé thuiswerkzender van Nederland en zag een stijging van 82% van het aantal online luisteraars;
• maar liefst 54% van de Nederlanders consumeert in deze tijd vaker nieuwsmedia. Het aantal unieke bezoekers en aantal views op FD.nl en BNR.nl is dan ook enorm toegenomen. Zo behaalde FD.nl in april ruim 2,5 miljoen unieke bezoekers en bezochten ruim 1 miljoen unieke bezoekers BNR.nl in diezelfde maand.

je doelgroep werkt door

Vergeet de ondernemers niet, voordat ze jou vergeten

Wij staan klaar om jou te helpen het contact met je achterban niet te verliezen. Neem contact op. We geven graag advies. Wij weten hoe je impact maakt en het juiste effect bereikt.

Bel naar 020 592 8585, mail naar salessupport@fdmediagroep.nl, of klik op onderstaande button om het contactformulier in te vullen.

KOM IN CONTACT