FD Futures en FD Persoonlijk verschijnen deze zomer samen als uitgave Reset

Deze zomer gaan we voor Reset

Deze zomer bundelen FD Futures en FD Persoonlijk (de weekendbijlagen van de zaterdageditie van het FD) hun krachten in ‘Reset’. Reset is een weekenduitgave die een blik geeft op dé persoonlijke thema’s van de toekomst.

Ons leven is de afgelopen maanden in vele opzichten veranderd. We werken thuis, we waren voor veel activiteiten aangewezen op eigen huis en tuin, we kunnen nog steeds niet naar sportwedstrijden en mondjesmaat naar theaters en bioscopen, nieuwe mensen ontmoeten gaat moeilijker en we hebben onze kinderen les gegeven.

Wat zijn de lessen die we hier uit getrokken hebben? Wat nemen we mee? En wat laten we graag achter ons? In vijf edities kijkt Reset vooruit: hoe ziet ons leven er de komende jaren uit? Onderaan deze pagina staat een volledig overzicht van de redactionele inhoud per editie.

Adverteren in Reset?

De zaterdageditie van Het Financieele Dagblad bereikt een interessante doelgroep: het zijn welstandige, hoog opgeleide professionals die in het weekend op zoek zijn naar verdieping en ontspanning. Het FD is met afstand het meest selectieve dagblad in de B2B doelgroep (341), is zeer selectief in de hoogste sociale klasse A (232) en in de hogere inkomensklasse van minimaal € 87.100,- (326).

Klik hier voor meer insights over de lezer van FD Persoonlijk

Klik hier voor meer insights over de lezer van het FD

Bereik zaterdagoplage: 174.300

Verschijningsdata: zaterdag 11-07, 18-07, 25-07, 01-08 en 08-08

Formaat en papier: zoals de reguliere Futures

Advertentieformaten: 1/1 pagina (€ 7.250,-) of 1/2 pagina (€ 4.800,-)

Deadline materiaal: woensdagochtend voor 10.00 uur voor de zaterdag van verschijning

NEEM CONTACT OP
5

Edities van Reset deze zomer

174300

FD bereik op zaterdag

103629

Betalende abonnees

Redactionele inhoud Reset

(onder voorbehoud van wijzigingen)

Ieder nummer heeft zijn eigen thema: het nieuwe ontspannen, het nieuwe wonen, het nieuwe samenleven, het nieuwe werken en het nieuwe leren. Daarnaast is er in iedere uitgave aandacht voor kunst, boeken, huizen en columns.

Zaterdag 11 juli: Het nieuwe ontspannen
Met aandacht voor o.a. de amusementseconomie. Deze lag eerst stil en start nu mondjesmaat en op kleine schaal op. Wat zijn de toekomstige scenario’s? Is een verschuiving van binnen naar buiten een optie? En voor welke takken dan? Een essay over de psychologie van vakantie: overbodige luxe of niet? Plus: doordat we nu thuis werken én ontspannen lopen die activiteiten door elkaar heen. Hoe gaan we daarmee om? Is dat een verbetering of juist niet? Drie stellen delen hun ervaringen.

Zaterdag 18 juli: Het nieuwe wonen
Met aandacht voor onder andere de nieuwe woningbouw na de eerste pandemie. Wat zien bouwbedrijven en projectontwikkelaars veranderen? Veranderen onze woonwensen nu we meer thuis zijn én dus ook op verdere afstand van ons werk kunnen wonen? Plus: interviews met mensen die nu willen gaan verhuizen, hebben zij hun eisen en wensen aangepast?

Zaterdag 25 juli: Het nieuwe samenleven
Met aandacht voor onder andere (digitaal) daten in tijden van afstand. Hoe ontmoet je de liefde in deze tijd? Je stapt niet meer de kroeg in en raakt met iemand aan de praat, dus zijn we nog meer aangewezen op datingapps. Maar goed, ooit moet je elkaar toch ontmoeten, hoe gaat dat? Plus: drie topnetwerkers vertellen hoe zij in coronatijd hun relaties onderhouden.

Zaterdag 1 augustus: Het nieuwe werken
Met aandacht voor minder vergaderen en minder afleiding. We merken allemaal voordelen van het werken op afstand. Stel dat we weer terug kunnen naar kantoor, dan alsjeblieft niet meer naar die verschrikkelijke kantoortuin. Hoe vinden we de juiste manier om samen te werken zonder de kantoortuin? Wat wordt de juiste mix van digitaal en persoonlijk contact en waarvoor precies? Plus: 3 CEO’s vertellen over hoe zij hun organisatie besturen zonder directe controle.

Zaterdag 8 augustus: Het nieuwe leren
Met aandacht voor het nieuwe onderwijs. Wat druppelt er nog door vanuit het leren op afstand? Plus: hoe school je nu bij als professional?

PROFIEL VAN DE LEZER IN HET WEEKEND

62% van de FD lezers op zaterdag is jonger dan 55 jaar. Voor FD Persoonlijk is dat 71% 0

FD Persoonlijk en FD Weekend-lezers bevinden zich in de hogere welstandsklasse W1 of W2 0

FD Persoonlijk lezers zijn hoog opgeleid (HBO+) 0

Meer informatie over adverteren in Reset?

Voor meer informatie over Reset – prijzen of mogelijkheden – kun je contact opnemen met je account manager of met de afdeling Sales Support:

Telefonisch: 020 592 8585
Per mail salessupport@fdmediagroep.nl
of klik op onderstaande button om het contactformulier in te vullen.

KOM IN CONTACT