Tempus Magazine

Tempus najaar editie

Ook dit najaar brengt Tempus als het grootste, mooiste en best geïnformeerd horlogemagazine van de Benelux een onmisbaar overzicht van alles dat speelt in de horlogerie.

Het redactionele team heeft wederom de mooiste ‘manufactures’ en de beste beurzen bezocht om de lezer te kunnen verrassen, informeren en enthousiasmeren.

Een greep uit de redactionele mix van Tempus najaar 2021:

  • De almaar groeiende gekte rondom Omega’s “Speedy” Speedmaster Special Editions
  • De geschiedenis van een eigenzinnig icoon: Audemars Piguet Royal Oak Offshore
  • De Keramische Klasse van IWC
  • Kleine merken, grote ambities
  • Van klassiek tot curieus
  • En verder belangrijke nieuwe horloge modellen van het afgelopen half jaar verzameld en beschreven

De najaar editie verschijnt op 9 november 2021. Deadline aanleveren van advertentiemateriaal is 19 oktober 2021. Adverteren in Tempus Magazine?

NEEM CONTACT OP

het FD op dinsdag: 128.000 lezers

Koopkrachtige doelgroep

Hoge selectiviteit onder lezers met een bruto huishoudinkomen van meer dan € 87.100 per jaar: 390.

Welvarende lezers

Lezers bevinden zich in de hoogste welstandsniveaus (W1 of W2): een selectiviteit van 188.

Hoogwaardige content

Het horlogemagazine dat altijd voorloopt.

Hoge bewaarfunctie

Tempus magazine komt als commerciële bijlage bij Het Financieele Dagblad op dinsdag en heeft een hoge bewaarfunctie onder de doelgroep.

Lezersprofiel

Tempus magazine bereikt een ondernemende, koopkrachtige doelgroep.

Luxe en comfort

De lezers hecht veel waarde aan luxe en comfort (sel: 121).

Interesse horloges en sieraden

De lezer heeft veel interesse in sieraden en horloges (sel: 123).

Interesse auto's

Tempus magazine lezers zijn geïnteresseerd in auto's (sel 133).

Interesse gadgets

Lezers zijn geïnteresseerd in gadgets en nieuwe technologieën (sel: 150).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat Tempus magazine voor jouw merk kan betekenen. We helpen je graag verder!

NEEM CONTACT OP