Tempus Magazine

Inhoud magazine

Tempus is al meer dan tien jaar het meest toonaangevende magazine over horloges, sieraden en luxe van Nederland. Tempus werkt met de beste Nederlandse en buitenlandse (horloge)journalisten en heeft een eigenzinnige en brede kijk op de wereld van de horlogerie. Tempus onderscheidt zich niet alleen door de kwaliteit van artikelen; als commerciële bijlage bij Het Financieele Dagblad heeft Tempus met afstand de grootste oplage van alle Nederlandse magazines in dit segment en bereikt het bovendien een unieke doelgroep in de hogere welstandsklassen en het hogere topsegment van het bedrijfsleven in het MKB, grotere organisaties en de overheid.

De najaarseditie verschijnt op 10 november 2020. Deadline aanleveren van advertentiemateriaal is 20 oktober 2020. Adverteren in Tempus Magazine?

NEEM CONTACT OP

het FD op dinsdag: 133.600 lezers

Koopkrachtige doelgroep

Hoge selectiviteit onder lezers met een bruto huishoudinkomen van meer dan € 87.100 per jaar: 349.

Welvarende lezers

Lezers bevinden zich in de hoogste welstandsniveaus (W1 of W2): een selectiviteit van 192.

Hoogwaardige content

Het horlogemagazine dat altijd voorloopt.

Hoge bewaarfunctie

Tempus magazine komt als commerciële bijlage bij Het Financieele Dagblad op dinsdag en heeft een hoge bewaarfunctie onder de doelgroep.

Lezersprofiel

Tempus magazine bereikt een ondernemende, koopkrachtige doelgroep.

Luxe en comfort

De lezers hecht veel waarde aan luxe en comfort (sel: 121).

Interesse horloges en sieraden

De lezer heeft veel interesse in sieraden en horloges (sel: 123).

Interesse auto's

Tempus magazine lezers zijn geïnteresseerd in auto's (sel 133).

Interesse gadgets

Lezers zijn geïnteresseerd in gadgets en nieuwe technologieën (sel: 150).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat Tempus magazine voor jouw merk kan betekenen. We helpen je graag verder!

NEEM CONTACT OP