Tempus Magazine

Inhoud magazine

Tempus is al meer dan tien jaar het meest toonaangevende magazine in Nederland voor horloges en luxury. De voorjaarseditie van 2021 geeft niet alleen een overzicht van alle horloges die er op dit moment toe doen, belicht de laatste uurwerkinnovaties en de meest opvallende transfers tussen de verschillende horlogehuizen, maar biedt ook rijk geïllustreerde achtergrondartikelen over de belangrijkste ontwikkelingen in de horloge- en luxury-industry. Zo staat Tempus in het voorjaarsnummer stil bij het naderende afscheid van Patek Philippe’s Nautilus ref. 5711 en de opvolger van dat icoon, bij het jaar van de tourbillon (en met name de rol van uitvinder Breguet van deze complicatie), de haast onaantastbare positie van Rolex en bij Seiko’s 140-jarige jubileum.

De voorjaarseditie verschijnt op 11 mei 2021. Deadline aanleveren van advertentiemateriaal is 20 april 2021. Adverteren in Tempus Magazine?

NEEM CONTACT OP

het FD op dinsdag: 128.000 lezers

Koopkrachtige doelgroep

Hoge selectiviteit onder lezers met een bruto huishoudinkomen van meer dan € 87.100 per jaar: 390.

Welvarende lezers

Lezers bevinden zich in de hoogste welstandsniveaus (W1 of W2): een selectiviteit van 188.

Hoogwaardige content

Het horlogemagazine dat altijd voorloopt.

Hoge bewaarfunctie

Tempus magazine komt als commerciële bijlage bij Het Financieele Dagblad op dinsdag en heeft een hoge bewaarfunctie onder de doelgroep.

Lezersprofiel

Tempus magazine bereikt een ondernemende, koopkrachtige doelgroep.

Luxe en comfort

De lezers hecht veel waarde aan luxe en comfort (sel: 121).

Interesse horloges en sieraden

De lezer heeft veel interesse in sieraden en horloges (sel: 123).

Interesse auto's

Tempus magazine lezers zijn geïnteresseerd in auto's (sel 133).

Interesse gadgets

Lezers zijn geïnteresseerd in gadgets en nieuwe technologieën (sel: 150).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat Tempus magazine voor jouw merk kan betekenen. We helpen je graag verder!

NEEM CONTACT OP