FD Persoonlijk Modespecial

Inhoud Magazine

De FD Persoonlijk Modespecial is een thema editie volledig gewijd aan mode, stijl en luxe. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. De FD Persoonlijk Modespecial verschijnt op 23 februari en de deadline voor het aanleveren van advertentiemateriaal is op 12 februari.

Nederlandse talenten
Die werken bij internationale modehuizen.

Merken
Die zijn groot geworden met maar één ontwerp.

Independent
Schoenen labels.

Een profiel van Hedi Slimane
De nieuwe ontwerper bij Celine.

Nieuwe trends
Voor de lente en zomer van 2019.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

29% heeft een bruto huishoudinkomen van minimaal € 84.700 per jaar.

Welvarende lezers

69% heeft een hoog welstandsniveau (W1 of W2) en 77% behoort tot de hoogste sociale klasse (A of B1).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk hebben een sterke interesse in vakanties en reizen (42%), wijnen (20%), koken en eten (38%) en woonideeën (29%).

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

opleidingsniveau

Het opleidingsniveau van de lezers is hoog: 66% heeft HBO of WO bachelor of master afgerond.

Mode en trends

61% van de lezers geeft aan interesse te hebben in mode (-trends). 26% van de lezers is geïnteresseerd in Mode, cosmetica en persoonlijke verzorging.

Besteding

De lezers geven meer geld uit dan de omgeving aan Vakanties (40%), Cosmetica en toiletartikelen (7%), Kleding (23%) en Luxe artikelen (9%).

Luxe en Comfort

Luxe en comfort zijn belangrijk voor de FD Persoonlijk lezer, zo geeft 60% van de lezers aan.

Leeftijd

Van de lezers is 35% tussen de 25-34 jaar of 35-49 jaar oud.

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat FD Persoonlijk Modespecial voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.