Chat with us, powered by LiveChat

FD Persoonlijk Zomernummers

Inhoud magazine

Ieder jaar publiceert FD Persoonlijk vijf zomernummers die in het teken staan van bepaalde thema’s. Dit jaar zijn de thema’s: binnen, buiten, onder, boven & naast. De specials verschijnen op 20 juli, 27 juli, 3 augustus, 10 augustus en 17 augustus. Deadline van aanleveren materiaal is een week vóór verschijning.

Themanummer ‘Binnen’ verschijnt op 20 juli
In deze uitgave verschijnt onder andere een reportage over een bezoek bij een van de beste bonbonmakers van Nederland, hoe je privacy behoudt in tijden waarin alles door social media op straat ligt, een shopping item over binnensport en reizen door de binnenlanden.

Themanummer ‘Buiten’ verschijnt op 27 juli
Het thema ‘buiten’ staat centraal in deze uitgave met onder meer: design geïnspireerd op de natuur, de mooiste hotelzwembaden met uitzicht, een shopping item over buitensport en een reisbestemming buiten de gebaande paden in staat de spotlights.

Themanummer ‘Onder’ verschijnt op 3 augustus
De derde uitgave staat in het teken van het thema ‘onder’ met onder meer een achtergrondverhaal over de Onderwereld (ode aan maffiafilms), een reportage over kunst, hoe Beau van Erven Dorens het opneemt voor mensen die aan de onderkant van de samenleving staan en een reisreportage over Down Under (Australië).

Themanummer ‘Boven’ verschijnt op 10 augustus
In deze uitgave verschijnt onder meer een artikel over de mooiste plekken om te bungeejumpen, een pleidooi voor tevredenheid, waarom prominenten zich bij laten staan door een medium, een cursus wolkenleen en een shoppingitem over bovensport (bungeejumping, bergbeklimmen, parachute etc.).

Themanummer ‘Naast’ verschijnt op 17 augustus
De laatste uitgave staat in het teken van het thema ‘naast’ met onder andere: een kort verhaal over burenruzies, bijgerechten in de schijnwerpers, een artikel over een reis waarbij je continue langs de grens reist en een shoppingitem over alles naast het sporten (douchen en scrubben, biertje en bubbels, kantine etc.).

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

35% heeft een bruto huishoudinkomen van meer dan € 71.000 per jaar. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

67% heeft een hoog welstandsniveau (W1 of W2) en 73% behoort tot de hoogste sociale klasse (A of B1).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in vakanties en reizen (85%), wijnen (60%) en sieraden, horloges en accessoires (43%).

71087

Totaal verspreide oplage

111100

lezers per week

117888

unieke bezoekers p.m.

1120997

pageviews p.m.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

opleidingsniveau

Van de FD Persoonlijk lezers heeft 66% een HBO of universitaire propedeuse, bachelor, kandidaats, master, doctoraal of postdoctoraal afgerond.

meer geld dan de omgeving

Van de FD Persoonlijk lezers besteedt meer geld aan luxe producten (8%), vakanties (37%), cosmetica/toilet artikelen (5%), kleding (18%) en meubels (6%) dan de omgeving.

mate van interesse

FD Persoonlijk lezers hebben interesse in gadgets (61%), kunst (76%), lichaamsverzorging/make-up (46%), koken en eten (88%), auto's (56%), woonideeën modern (70%) en klassiek (34%) en planten/bloemen/tuinieren (69%).

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Zomernummers voor uw merk kunnen betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.