FD Persoonlijk Man Stijlspecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Man Stijlspecial is een thema-editie over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van stijl. De focus van het magazine ligt bij de man. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. De FD Persoonlijk Man Stijlspecial verschijnt op 26 september. Deadline aanleveren advertentiemateriaal is 14 september.

Profiel
Een profiel over James Bond. Wat is zijn invloed op de man en de wereld?

Gadgets
Alles voor de vogelaar: van kleding, tot schoenen en van verrekijkers tot hoeden.

Interview – Tommy Ton

Een interview met Tommy Ton die als straatfotograaf en influencer naam maakte. Hij vertelt onder andere over zijn nieuwe, eigen kledinglijn.

De man van nu
Fotograaf Stephanie Pistel heeft diverse prominenten voor de lens gehad. Hoe kijkt zij naar de man van nu?

De toekomst van horloges, kleding en champagne
Drie vooraanstaande mannen aan het woord over de toekomst van horloges, kleding en champagne. Wat blijft, wat verandert en wat is nieuw?

Het taboe van grijs haar
Corona leerde ons dat veel mannen hun haar verven. Waarom is grijs haar een taboe?

Meer informatie over de redactionele inhoud en de advertentiemogelijkheden?

NEEM CONTACT OP

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

Een selectiviteit van 330 binnen het bruto huishoudinkomen van minimaal € 87.100,- per jaar.

Welvarende lezers

Lezers behoren bovengemiddeld tot de hogere welstandsklasse W1 (sel: 230) en sociale klasse A (sel: 253).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging (sel: 113) en sieraden, horloges en accessoires (sel: 162).

146500

bereik ma-vrij

188800

zaterdaglezers per week

138086

unieke bezoekers p.m.

228851

pageviews p.m.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in mode (sel: 120).

Interessegebied

FD Persoonlijk lezers zijn met een selectiviteit van 113 bovenmatig geïnteresseerd in cosmetica en persoonlijke verzorging.

vakanties en reizen

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in vakanties en reizen (sel: 113).

Gadgets

De lezers zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in gadgets en nieuwe technologieën (sel: 175).

auto's

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in auto's (sel: 138).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Man Stijlspecial voor jouw merk kan betekenen. Benieuwd?

NEEM CONTACT OP