FD Persoonlijk Man Stijlspecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Man Stijlspecial is een thema-editie over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van stijl. De focus van het magazine ligt bij de man. Het magazine verschijnt samen met het FD op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. De FD Persoonlijk Man Stijlspecial verschijnt op 25 september. De deadline voor het aanleveren van het advertentiemateriaal is 13 september.

Sport
Boulderen: waarom zit deze sport in de lift?

Mannensieraden
Mannen en hun horloges. Wat zeggen deze sieraden over een man?

Skincare
De opkomst van cosmetica-gadgets voor mannen. Welke werken nou echt?

Fashion
Inspirerende najaarsmode. Trends en design voor aankomend herfstseizoen.

Meer informatie over de redactionele inhoud en de advertentiemogelijkheden?

NEEM CONTACT OP

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

Een selectiviteit van 362 binnen het bruto huishoudinkomen van minimaal € 87.100,- per jaar.

Welvarende lezers

Lezers behoren bovengemiddeld tot de hogere welstandsklasse W1 (sel: 230) en sociale klasse A (sel: 253).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

65% van de lezers is man, 35% van de lezers is vrouw.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in mode (sel: 115).

Interessegebied

FD Persoonlijk lezers zijn met een selectiviteit van 155 bovenmatig geïnteresseerd in cosmetica en persoonlijke verzorging.

Gadgets

De lezers zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in gadgets en nieuwe technologieën (sel: 141).

auto's

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in auto's (sel: 160).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Man Stijlspecial voor jouw merk kan betekenen. Benieuwd?

NEEM CONTACT OP