FD Persoonlijk Kerstspecial

Inhoud magazine

In het FD Persoonlijk Kerstnummer dat 19 december verschijnt, blikken we terug op het afgelopen, bewogen jaar. We staan stil bij de angst en het verdriet, maar blikken ook vooruit naar 2021. De hoop voor het nieuwe jaar, starten met een feelgood-gevoel.

Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag 19 december en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deadline voor aanleveren van advertentiemateriaal is maandag 7 december.

Interviews

Diverse lange persoonlijke interviews waarin we met prominenten terugblikken op het afgelopen jaar: de angst, het verdriet en voor sommigen ook de successen.

Kerst & Wijn

Welke wijnen kun je tijdens het koken van het kerstdiner drinken?

Wandelen maar!

In 2020 sloegen we en masse aan het wandelen. FD-lezers vertellen over hun favoriete wandelroutes en hoe ze daarvan opknappen.

Inspirerende podcasts

Boeiende en inspirerende gesprekken over onder andere geluk, zingeving en voor een bewuster leven.

Illustratie

De hoop verbeeld. Jonge illustratoren maken speciaal voor FD Persoonlijk een illustratie over hun hoop voor 2021.

Het jaar van afstand en naastenliefde

Brieven van gerenommeerde schrijvers aan iemand die zij dankbaar zijn voor het afgelopen jaar. Het was een jaar van afstand, maar tegelijkertijd ook van naastenliefde. Wie hielp hen aan een nieuw inzicht of hielp hen praktisch?

De waarde van een dagboek

Veel (ook drukbezette) mensen houden een dagboek bij. Achtergrondverhaal over waarom dat goed is bijvoorbeeld in moeilijke tijden. Plus de mooiste literaire voorbeelden om te lezen in de kerstvakantie.

Voor meer informatie omtrent deze special en de advertentiemogelijkheden, kun je contact met ons opnemen.

KOM IN CONTACT

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

Een selectiviteit van 330 binnen het bruto huishoudinkomen van minimaal € 87.100,- per jaar.

Welvarende lezers

Lezers behoren bovengemiddeld tot de hogere welstandsklasse W1 (sel: 230) en sociale klasse A (sel: 253).

Opleiding

Het opleidingsniveau van de lezers is hoog: een selectiviteit van 266 bij het opleidingsniveau HBO+.

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

Luxe artikelen

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan luxe artikelen (sel: 150).

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging (sel: 113) en sieraden, horloges en accessoires (sel: 162).

WIjn

De lezer van FD Persoonlijk is zeer geïnteresseerd in wijn (selectiviteit van 152).

Eten en drinken thuis

De lezer besteedt meer geld dan hun omgeving aan eten en drinken thuis (sel: 128).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Kerstspecial voor jouw merk kan betekenen. Neem gerust contact met ons op!

KOM IN CONTACT