FD Persoonlijk Interieur & Design Special

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Interieur & Design Special is een thema-editie over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van interieur, design en wonen. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deze special verschijnt op 17 oktober. De deadline voor aanleveren van advertentiemateriaal 5 oktober. De redactionele inhoud van deze editie:

Het roer om
Een interview met drie ontwerpers die tijdens coronatijd iets heel anders zijn gaan doen. 

Alles over bedden
Bedden voor een perfecte nachtrust. Bedden met tijdloze designs, bedden van duurzame materialen, maatwerk en meer. Welke zijn de moeite waard? 

Tips om te cocoonen
Wat moet je doen om thuis goed te kunnen cocoonen? Tips voor een warm interieur, fijne accessoires en sfeerverhogende spullen. 

Tuinidee
Een tweede lockdown? Investeer in je tuin en en vergroot zo je leefmeters. Inspiratie en trends voor jouw buitenruimte.

Interview
Interviews met interieur- en meubelvormgevers.

Voor meer informatie omtrent deze special en de advertentiemogelijkheden, kun je contact met ons opnemen. 

CONTACT

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

Een selectiviteit van 330 binnen het bruto huishoudinkomen van minimaal € 87.100,- per jaar.

Welvarende lezers

Lezers behoren bovengemiddeld tot de hogere welstandsklasse W1 (sel: 230) en sociale klasse A (sel: 253).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt luxury en lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging (sel: 113) en sieraden, horloges en accessoires (sel: 162).

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

WOONIDEEËN

FD Persoonlijk lezers zijn zeer geïnteresseerd in woonideeën. Interieuradviezen modern: een selectiviteit van 126. Klassieke interieuradviezen: een selectiviteit van 138.

LUXE ARTIKELEN

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan luxe artikelen (sel: 150).

OPINIE

Een selectiviteit van 148 binnen het kenmerk interesse in gadgets en nieuwe technologieën.

Mate van interesse

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in kunst (sel: 159) en planten, bloemen en tuinieren (sel: 108).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Interieur & Design Special voor jouw merk kan betekenen. Neem vooral contact met ons op!

CONTACT