Chat with us, powered by LiveChat

FD Persoonlijk Interieur & Design Special

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Interieur & Design Special is een thema editie over de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van interieur, design en wonen. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deze special verschijnt op 4 mei. De deadline voor aanleveren van advertentiemateriaal 23 april.

Mooie landelijke logeerplekken
Mooie (design) logeerplekken waar je jezelf kunt opladen, geadresseerd in Nederland.

Boomhutten op stand
Een artikel over heuse design boomhutten op stand.

Artikel
Gesignaleerd op meubelbeurzen; de nieuwe generatie buitenmeubels doet niet onder voor meubels in huis.

Gesprek
Een interessant gesprek met John Derian, sterontwerper en smaakgoeroe.

Fotoshoot
Een inspirerende fotoshoot met de laatste noviteiten.

Interviews
Verschillende interviews met diverse smaakmakers uit de design en architectuur wereld.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

37% heeft een bruto huishoudinkomen van meer dan € 71.000 per jaar. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

69% heeft een hoog welstandsniveau (W1 of W2) en 77% behoort tot de hoogste sociale klasse (A of B1).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in vakanties en reizen (82%), wijnen (58%) en sieraden, horloges en accessoires (48%).

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd woonideeën en interieur adviezen (modern 65% en klassiek 42%).

LUXE ARTIKELEN

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan luxe artikelen (9%).

OPINIE

60% van de FD Persoonlijk lezers vindt luxe en comfort belangrijk in het leven.

Mate van interesse

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in kunst (66%), gadgets en nieuwe technologieën (61%), auto's (60%) en planten, bloemen en tuinieren (69%).

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Interieur & Design Special voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.