FD Persoonlijk Interieur & Design Special

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Interieur & Design Special is een thema editie over de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van interieur, design en wonen. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deze special verschijnt op 2 mei. De deadline voor aanleveren van advertentiemateriaal 21 april.

Essay
Wonen anno 2020.

Drie architecten/ontwerpers aan het woord
Over hun successen in de horeca: ze runnen een restaurant, maken hun eigen bier en…mondkapjes.

Fietsarchitectuur
Onder andere Nederland, Denemarken en China investeren in functionele en tevens mooie fietspaden en stallingen.

Design van Google
Ivy Ross is hoofd van de designafdeling van Google. Ze vertelt over het ontwerpen van producten die ‘we nodig hebben’.

Update
Een selectie van wetenswaardige noviteiten.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

35% heeft een bruto huishoudinkomen van meer dan € 71.000 per jaar. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

67% heeft een hoog welstandsniveau (W1 of W2) en 73% behoort tot de hoogste sociale klasse (A of B1).

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in vakanties en reizen (85%), woonideeën, interieuradviezen modern (70%) en sieraden, horloges en accessoires (43%).

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd woonideeën en interieur adviezen (modern 70% en klassiek 34%).

LUXE ARTIKELEN

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan luxe artikelen (8%).

OPINIE

55% van de FD Persoonlijk lezers vindt luxe en comfort belangrijk in het leven.

Mate van interesse

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in kunst (76%), gadgets en nieuwe technologieën (61%), koken en eten (88%) en planten, bloemen en tuinieren (69%).

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Interieur & Design Special voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.