FD Persoonlijk Feestspecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Feestspecial is een thema editie die geheel in het teken staat van de feestdagen. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag 23 november en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deadline voor aanleveren advertentiemateriaal is op dinsdag 12 november. Jouw merk verbinden aan deze FD Persoonlijk Special? Neem contact op met salessupport@fdmediagroep.nl.

Kerstboom

Wat kost een kerstboom?

Stressbestendig

Van deze stressbestendige timemanagers kan iedereen wat leren.

Hollandse bodem

Alcoholische drankjes van Hollandse bodem.

De drukte van de Decembermaand

Tips voor een dagje weg en wat zijn fijne plekken om even uit te waaien in de drukke Decembermaand?

Juwelen

Een fotoserie met de mooiste juwelen.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

28% heeft een bruto huishoudinkomen van minimaal € 84.700,-. 22% heeft een persoonlijk netto inkomen van minimaal € 50.001,- per jaar.

Welvarende lezers

67% bevindt zich in de hogere welstandsklassen W1 of W2. 73% bevindt zich in de sociale klasse AB1.

Opleiding

55% heeft een HBO of universitair bachelor/kandidaats/master/doctoraal/postdoctoraal afgerond.

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

Persoonlijke verzorging

24% is geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging.

Sterke interesse

55% van de lezers is (sterk) geïnteresseerd in Mode(-trends) en 43%% in Sieraden, horloges en accessoires.

Aandacht voor

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in: gadgets en nieuwe technologieën (61%), vakanties en reizen (85%), kunst (76%), film en video (76%), auto's (56%), koken en eten (88%) en wijn (60%).

Besteding

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan: vakanties (37%), kleding (18%), eten en drinken (20%), uit eten gaan (23%), boeken/muziek/film/games (21%).

Uitstapjes

65% van de lezers heeft in de afgelopen 12 maanden een uitstapje gemaakt. 40% maakte een uitstapje in het buitenland.

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Feestspecial voor jouw merk kan betekenen. Wij helpen je graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.