FD Persoonlijk Mobiliteitsspecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Mobiliteitsspecial is een thema editie over de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van mobiliteit en automotive. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. De FD Persoonlijk Mobiliteitsspecial verschijnt op 14 maart en de deadline voor het aanleveren van advertentiemateriaal is op 3 maart.

Interview met Hanne Buis, directeur van Lelystad Airport
Over haar achtergrond als Olympisch zeiler en haar huidige functie als commissaris bij Stedin Groep.

Check in
De ceo van Eurostar aan het woord.

Interview drieluik 
Jonge mensen die naar Santiago de Compostela/ander bedevaartsoord lopen. Waarom doen ze dat? Wat brengt het hen?

Geluid bij elektrische auto’s  
De elektrische auto is stil. Maar wat als je binnen (of buiten) toch vrrrroem wilt horen? O.a. componist Hans Zimmer (bekend van The Lion King en vele andere films) werkt daaraan.

Treinen: leuke steden binnen 4 uur vogelvlucht 
Vier verrassende steden in het buitenland waar je in een dagdeel naartoe kunt treinen.

Vliegen: co2-compensatie
Co2 compenseren bij het vliegen: hoe doe je dat? De mogelijkheden op een rij.

Fietsen: een profiel van Swapfiets
In navolging van Netflix en Spotify lijkt het Nederlandse Swapfiets het grote voorbeeld van de trend van bezit naar gebruik.

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

35% heeft een bruto huishoudinkomen van minimaal € 71.000,-. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

Hoge selectiviteit in de hoogste welstandsklasse W1 en in de hoogste sociale klasse A.

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

40% van de lezers bezit in het huishouden 2 of meer auto's.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in auto’s (56%).

AANSCHAF AUTO

23% van de FD Persoonlijk lezers overweegt of schaft zeker een auto aan in de aankomende 12 maanden.

AANSCHAFPRIJS AUTO

8% van de FD Persoonlijk lezers maakt het meest gebruik van een auto met een aanschafprijs hoger dan € 40.000,-.

2 OF MEER AUTO’S

FD Persoonlijk lezers hebben twee of meer auto’s in hun huishouden (40%).

ASPECT AUTO

FD Persoonlijk lezers hechten waarde aan Comfort & Luxe (45%), Vormgeving (29%) en Uitstraling (17%) bij de aanschaf van een nieuwe auto.

BESLISSER

40% van de FD Persoonlijk lezers beslist samen met iemand anders over de aanschaf van een auto.

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Mobiliteitsspecial voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.