Chat with us, powered by LiveChat

FD Persoonlijk Autospecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Autospecial is een thema editie over de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van auto’s. Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. De FD Persoonlijk Autospecial verschijnt op 16 maart en de deadline voor het aanleveren van advertentiemateriaal is op 5 maart.

Interview met Bram Schot
Nieuwe ceo van Audi.

Profiel van Max Verstappen
De coureur belicht aan de hand van de klassen waarin hij racete.

Drie interviews met mensen die langzaam de wereld rondtrekken
Per fiets, lopend of (zeil)boot.

Reizigers willen minder lang wachten op luchthavens. 
Is dat uitvoerbaar en wat wordt er gedaan om kortere wachttijden te realiseren?

De Kever in vogelvlucht 
het bekende Volkswagen-model gaat later dit jaar uit de productie

Eén jaar niet vliegen
Is dat wel zo makkelijk? Wat zijn de alternatieven?

Nieuws op het gebied van vervoer
Vliegen, auto’s, treinen, varen, fietsen

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

37% heeft een bruto huishoudinkomen van minimaal € 71.000,-. De lezers besteden meer geld dan gemiddeld aan luxe artikelen.

Welvarende lezers

Hoge selectiviteit in de hoogste welstandsklasse W1 en in de hoogste sociale klasse A.

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk hebben interesse in sieraden, horloges en accessoires (48%), koken en eten (80%) en woonideeën en interieuradviezen (65%)

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

MATE INTERESSE

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in auto’s (60%).

AANSCHAF AUTO

24% van de FD Persoonlijk lezers overweegt of schaft zeker een auto aan in de aankomende 12 maanden.

AANSCHAFPRIJS AUTO

15% van de FD Persoonlijk lezers maakt het meest gebruik van een auto met een aanschafprijs hoger dan € 35.000,-.

2 OF MEER AUTO’S

FD Persoonlijk lezers hebben twee of meer auto’s in hun huishouden (33%).

ASPECT AUTO

FD Persoonlijk lezers hechten waarde aan Comfort & Luxe (45%), Vormgeving (33%) en Uitstraling (20%) bij de aanschaf van een nieuwe auto.

BESLISSER

De FD Persoonlijk lezer beslist zelf (46%) of samen met iemand anders (38%) over de aanschaf van een auto.

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Autospecial voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.