BNR De Technoloog

BNR De Technoloog

De wekelijkse podcast van Ben van der Burg en Herbert Blankesteijn. Ze praten met spraakmakende experts over technologische ontwikkelingen en de impact daarvan op onze samenleving. Ze gaan de diepte in over de strategie van grote techbedrijven en de mogelijkheden van technologie.

De podcast bereikt mensen die (al dan niet beroepsmatig) grote belangstelling hebben voor technologie. Denk aan IT consultants, developers, marketeers, mediaprofessionals, techneuten maar ook managers, investeerders, jonge ondernemers en zzp-ers. De podcast is daarom interessant om in te zetten als wervingsinstrument voor bijvoorbeeld IT professionals. De tone-of-voice van de podcast is gedreven en nieuwsgierig.

De luisteracties van BNR De Technoloog zijn hoog. Wekelijks heeft de podcast zo’n 8.500 vaste luisteraars en maandelijks 33.000.

DE KRACHT VAN BNR De Technoloog

Relevant en actueel

BNR De Technoloog gaat in op relevante en actuele ontwikkelingen op het gebied van technologie en de effecten hiervan op de samenleving. Onderwerpen van de afgelopen periode: Cryptocurrency, elektrische auto's, FinTech, kunstmatige intelligentie, Google in hardware, chatbots en smart speakers zijn smart listeners.

Intensieve en intieme luisterbeleving

De podcast BNR De Technoloog is niche en intiem. Ben van den Burg en Herbert Blankesteijn presenteren de podcast wekelijks op hun eigen manier.

Selectief en bewust luisterpubliek

De luisteraars van BNR De Technoloog zijn geïnteresseerd in het domein 'technologie' en kiezen bewust om te luisteren naar deze podcast. Pull in plaats van push!

Propositie

  • Wekelijkse podcast (verschijnt steeds op woensdag);
  • Bewezen succes met vaste schare luisteraars;
  • Lengte circa 60 minuten per podcast;
  • Inclusief hosts, format, redactie, design, productie en distributie;
  • Inclusief ontwikkeling mediacampagne;
  • Journalistiek onafhankelijk met suggesties van partner (vooraf kennissessie met partner);
  • Host-read en andere mogelijkheden om connectie partner binnen de podcast helder te maken  (meer dan ‘mede mogelijk gemaakt door’);
  • Distributie via BNR.nl, BNR App, Spotify, iTunes en eigen kanalen partner;
  • “Always On” multimediale (FD, BNR, off- en online) marketingcampagne voor promotie De Technoloog (met vermelding/zichtbaarheid van partner als sponsor).

Uitzending

Interesse?

Graag gaan we met u in gesprek om te kijken wat BNR De Technoloog voor uw merk kan betekenen. Wij helpen u graag verder via +31 20 592 8585 of salessupport@fdmediagroep.nl.